mandag 8. oktober 2007

Grunnleggjande teori

I dag har me starta prosessen med å tilegna oss teori om dei ulike pedagogiske grunnsyna. Me skal gjera oss kjent med dei ulike læringsteoretiske paradigma. I gruppa mi har me delt mellom oss å lesa meir om behaviorismen, kognitivisme og sosiokulturell teori og MI som og spring ut frå kognitivisme. Me har tenkt å hengja læringsteoriane på ei spesiell hending og ser fram til å konkretisera det som me kjem til å læra dei komande dagane.
Gjennom denne prosessen skal eg prøv å sei noko om:
Korleis barn lærer.
Kva synet mitt på kunnskap er.
Korleis eg skal undervisa på ein best mogeleg måte i tråd med læringssynet mitt.
Korleis eg skal finna ut at elevane har lært det dei skal...
og sist men ikkje minst...
Korleis eg vil motivera elevane for læring.
Dette skal eg gjera saman med gruppa mi, og eg er spent på om me kjem fram til at me har nokolunne det same læringssynet.
Så då er det vel berre å gå i gang!

2 kommentarer:

Birgit E. Olsen Bratseth sa...

Det er alltid eit spanande fagfelt å gjera seg kjend med. Vonar de går på med liv og lyst, og om de står "fast" og treng litt hjelp, så er det berre å ta kontakt!

Birgit :-)

Elisabeth sa...

Hei Gerd Elin! Som du sikkert vet er det eg som har blitt din kritiske venn nå. Eg er litt seint ute, men jeg skal prøve å henge bedre med framover. Jeg må bare si at det var en veldig fin målsetting du satt deg her!:)